Blog Arşivi

19 Ocak 2017 Perşembe

LOREAL PARIS SKIN PERFECTION BB KREM : 
Yeniden merhabaa 😊
Bugün sizlere Loreal Paris'in Skin perfection serisinin içerisinde bulunan BB kremden bahsetmek istiyorum.

Ben karma-yağlı bir cilt tipine sahibim bu yüzden fondöten kullanmıyorum hatta hiç fondötenim yok desem yalan olmaz 😁
Sivilceye meyilli hassas bir cildim olduğu için de kullanacağım cilt ürünlerine dikkat ediyorum ve içeriğini araştırmadan bir şey kullanmamaya özen gösteriyorum. Geçen senenin başlarında büyük bir BB krem arayışı içindeydim. Bir çok mağazayı gezdim mağaza çalışanlardan ürün fikirleri aldım ve  ürünlerin içeriklerini araştırmaya başladım . Araştırdıklarım arasında içime en çok sinen ise Loreal Paris oldu.
İçime sinmesindeki en büyük etken ise hassas ciltler için uygun bir BB krem olması vee KOMEDOJENİK OLMAMASI(Gözenek tıkamayacak bir BB krem olması) . 
Gelelim BB kreme; Cilt kusursuzlaştırıcı 5'i 1 arada BB krem olarak geçiyor bunlar ise : 
- 24 saat nemlendirme
- Cilt tonunu eşitleme
- Cilt kusurlarını pürüssüzleştirme
- UV (SPF 25) koruması sağlama
- Gözenekleri gizleme
Bunlar üzerinden gidecek olursam BB kremi hiç 24 saat deneyimlemediğim için o kadar nemlendireceği hakkında bir şey söyleyemeyeceğim ama evet BB kremin nemlendirmesi oldukça başarılı. Cilt tonunu eşitleme kusur kapatma konusunda başka kullanan insanlar tarafından çok olumsuz eleştiri almış bu BB krem fakat ben tam aksine bir BB krem için kapatıcılığını ve eşitlemesini oldukça beğendiğimi söyleyebilirim. Ki muazzam bir kapatıcılık isteyen insanın BB krem değil fondöten kullanması en mantıklı olanı zaten. SPF 25 konusunda söyleceğim şey ise kış ayında yetecek fakat yaz aylarında hiçbir işe yaramayacağını söyleyebilirim 😞
Ve gözenekleri gizleme konusunda söyleyeceklerim . Evet en azından bana göre gerçekten gözeneklerin görünümünü azaltıyor. 
Fakat şöyle bir şey de var ki kesinlikle kalıcılığı az diyebilirim .
Bir transparan pudra ile sabitlenmediği sürece oldukça az kalıyor yüzünüzde.  
Sonuç olarak açıkçası ben beğendim ama tabii ki herkese farklı etki gösterdiği için genel bir şey söyleyemeyeceğim. 
Tam hatırlamıyorum ama sanırım 35-40 TL arası bir fiyatı vardı. 
Tüm Gratis ve Watsonslarda bulabilirsiniz 😊😊😘😘











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder