Blog Arşivi

15 Ocak 2017 Pazar

ESSENCE ALL ABOUT BRONZE PALETTE


Merhabaa😊
İlk postumda uygun fiyatlı bir üründen bahsetmek istedim . Ve aklıma direkt Essence geldi.bugün All About Eyeshadow serisinden bahsedeceğim. Essence'nin All About sersinde 4 adet far paleti var bunlar ; NUDES,ROSES,BRONZE VE GREYS . 

Bendeki palet Bronze paleti . Bu palet hakkında arkadaşlarımdan  renkleri harika , çok uygun vb. bir çok şey duymuştum ve baya aramıştım paleti Rossman'a uğradıkça gözüm sürekli ondaydı fakat ya Greys paleti vardı ya hiç kalmamıştı . Veee geçtiğimiz yılbaşı indiriminde Forum İstanbul AVM'deki Rossmann mağazasında sonunda biririmize kavuştuk 😍 

Paletteki bir iki rengi elimde swatchladığımda gerçek manada azım açık kaldı. Bu fiyata rağmen farların pigmentasyonları mükemmel diyebilirim.

Palete gelicek olursam. Altın ve Bronz tonlarında gayet kolay dağılabilen yumuşak yapılı farlara sahip bir palet. Az önce de bahsettiğim gibi farların pigmentasyonu yüksek ama maalesef biraz fazla tozutuyor farlar. Bu benim için pek sorun olmuyor zaten genellikle parmagımla uygulayıp daha sonra fırçayla karıştırdığım için az da olsa tozutmasını azaltıyorum. Bu küçük sorun yine de paletin güzelliğini örtemiyor. Uygun fiyatlı olarak herkese tavsiye edebileceğim bir palet. En yakın Rossmann mağazalarında bulabilirsiniz fiyatı 14.75 TL yanlış hatırlamıyorsam. Umarım beğenmişsinizdir 😊







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder