Blog Arşivi

15 Ocak 2017 Pazar

THE BALM MEET MATT(E) HUGHES RUJLAR 


Biraz da en çok ilgi alanıma giren ürünlerden bahsetmek istedim. Likit mat rujlarrrr😍 Açıkçası normal olsun mat olsun benim rujlarla aram kötüdür desem yeridir. Yani ne yapsam bir şey yiyip içmediğim halde dudağımda 1 saatten fazla durmuyor yok olmuyor yani 😒 Ta ki The Balm'ın meet matt(e) hughes serisiyle karşılaşana kadar 💕 Böyle dediğime bakmayın tabii bu rujlar da dudağımda 6-7 saat kalıyor diyemem bir şey yiyip içtikten sonra rujdan eser kalmıyor - sanırım ben ruju yiyorum 😒 - . Ama yine de bir şey olmadığı sürece dudağımda en fazla kalan ruj olarak gönlümü fethetti. 

Şimdi gelelim rujlaraa. 
Resimde gördüğünüz ilk renk olan DEDİCATED ile başlayalım .
Bu renk meet matte rujlarımın yeni ve en cici üyesi 😊 Çok güzel canlı  koyu vişne renginde bir ruj. Alışık olmadığımdan dolayı benim için iddalı bir renk diyebilirim . O yüzden günlük hayatımda pek kullandığımı söyleyemem. 

İkinci renk gönlümde taht kuran , mükemmel ötesi bir renk; CHARMİNG. Benim ilk göz ağrım diyebilirim çünkü kendileri benim ilk likit mat rujum😊 Biraz kahveye dönük bir gül kurusu rengi . Günlük olarak kullandığım , yanımdan ayırmadığım rujdur kendisi. Gerçekten çok çok güzel bir ruj . Bulmak için baya aramıştım gratis indirimlerinde direkt bu renge saldırıldığı için hiçbir indirimde bulamamıştım ve en son ilk bulduğum yerden almıştım kesinlikle parasını sonuna kadar hak ediyor.

Ve son renk TRUSTWORTHY .Bu orta-koyu tonlu , kiremite kaçan ve içinde hafif  pembelik bulunduran bir kahverengi. Dudak rengine göre herkeste farklı duran bir ruj . Şöyle ki aynı renk bende daha çok kiremit rengi gibi dururken bir başka arkadaşımda gayet kahve duruyor 😄 

Veee rujların mentol aromasından bahsetmesem olmazdı tabii ki , rujları güzel yapan etkenlerin başında geliyor 😍 Bunun dışında rujların sürümü gayet kolay fırçası orta boyutta bir fırça ve tek seferde ruju geniş bir bölgeye sürebiliyorsunuz.
Tüm gratislerde bulabilirsiniz fiyatı 40 TL civarındaydı 😊











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder