Blog Arşivi

31 Ocak 2017 Salı

MAYBELLINE 24 HOURS COLOR TATTOO CREAMY MATTES- Créme De Nude(93)
Merhaba kızlaar💕

O bir far bazı, o bir göz kapağı eşitleyici, o biiir günlük kurtarıcı , o sipirmennn hayır hayır o Maybelline Color Tattoo Créme de nude💘
Bugün de sizlere en sevdiğim farımdan bahsetmtek istiyorum.
Birkaç ay önce indirimde hem 11.90 TL gibi bir fiyata hem de sonunda aradığım rengi bulduğumdan dolayı bir şimşek gibi gratise koşup kaptığım ve kem gözlerden dolayı daha aldığım gün düşürüp camının çatlamasına neden olduğum fardır kendileri. O kadar güzel ki gerçekten bu fara bayılıyorum diyebilirim😍




Mac Soft Ochre Paint Pod'a dupe gösterilmiş bir ürün-onu denemediğim için kesinlikle,veya hayır değil gibi bir yorumda bulunamayacağım- tabii ki mac daha iyidir ama işlev konusundan bunun da başarılı olduğunu içtenlikle söyleyebilirim. Bence göz kapaklarını gerçekten güzel eşitliyor , günlük zamanda hiçbir şey sürmeyecek olsam bile aydınlık bir görüntü vermesi için elim direkt bu fara gidiyor. Ve aynı zamanda gerçekten çok iyi bir far bazı. Far süreceğim zaman önce göz kapaklarıma bu farı iyice dağıtıyorum ve sonrasında da farlarım daha kolay karışabilsin diye üzerinden biraz transparan pudrayla geçiyorum. Gerçekten farım çok çok daha kalıcı oluyor ve rengini çok daha iyi veriyor.
Tek eksikliği diğer color tattoo farlarına göre bu rengi biraz daha sert yapılı böylelikle biraz daha zor dağılıyor. Çok sıcak alt tonlu bir bej rengi ve içerisindeki sarı tonları bariz belli bu yüzden pembe alt tonluların yanlız başına kullanabileceği bir far olduğunu düşünmüyorum ama nötr ve sarı alt tonlarınız varsa seveceksinizdir zaten.Ve göz kapağınıza yalnız sürceğiniz zaman üzerinden transparan bir pudra veya krem renginde bir farla geçmeniz sizin için daha iyi olacaktır çünkü kesinlikle pürüssüz durmuyor yalnız başına.Kesinlikle şans verilebilecek bir far olduğunu düşünüyorum hepinize musmutlu günler diliyoruuum😘😍💓💓💓  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder